Ako uđemo u EU

Evo realnog razmišljanja. Što će meni biti bolje ili gore ako mi uđemo ili ne uđemo u EU.


Ako uđemo u EU:
- ja ću moći ići van Rvacke bez da me jebu na granici a nikad me do sad nisu jebali nego sam ka i svaki normalan čojk, sjedio u autu i reka onom na carini da odo malo u Sloveniju i da ču se brzo vratiti...te redovito na povratku samo mahno rukom i reka da nemam ništa za prijaviti. Sve skupa sam gubio 4 minute za cijelokupni proces ulaska i izlaska. Dakle dobivam 4 minute dragocijenog života. Jebem vas i 4 minute. Kod zubara ćekam po sat vremena.

- kad sletim na aerodrom onda ću moći ići na vrata na kojima piše "EU GRAĐANI" te pokazivat prst srednjak svima koji nisu EU GRAĐANI. A neš ti privilegije u pičku maternu. Još gore jer će se na tim ulazima svi gruvati dok će naši susjedi Bosanac i Srbin na drugom ulazu proći za minutu ja ću sa 28 rumunja, 43 bugara i 149 turaka komunicirati mahajući rukama jer stoka ne zna engleski ka pokojna jadranka.

- u Rrvatsku će ući strani kapital pa će gospodarstvo da živne. Koje gospodarstvo pička vam materina kad ste u 20 godina od Slavonije napravili ledinu. Što će Švabo da nas uči kako se ore i sije? Treba znači ući u EU da nas drugi nauči kako se radi? Onda nas treba pobit jer nismo ni za kurac.

- djeca će nam moći studirati po stranim sveučilištima. Aj pošalji malu il malog na studij u Minhen...pa te mali zove "Ćaća treba mi eura za 1. semestar!"..."Kolko sine?"..."Pa jedno 8 754 eura."...."Sine?"..."Reci tata?"..."Jebo ti ja mater!". Bit će ka i prije, ko ima para ići će...ko nema ide u Zagreb...Rijeku...Split...Osijek...Zadar... ili neće ići uopće...

- otvoreno je tržište za hrvatske proizvode diljem Europe. A koje naše proizvode jadna nam majka? Koje? A i ono malo što imamo već se odavno prodaje u EU...Vegeta...Kraš... Podravka...dakle to već postoji, ne može 2 put postojati ako već jednom postoji. To je ka da bi ja reka da će mi ulaskom u EU narasti još jedan kurac. Neće, jer imam već jedan.

- zar je moguće da ćemo moći uvest auto iz EU u Rvacku bez Plaćanja carine?! Carine neće biti sigurno, a ionako se ne plaća na evropske automobile, trošarine na luksuz će ostati sigurno, samo ih možda drugačije klasificiraju, jedino će onaj osnovni porez vjerojatno biti manji, odnosno plaćat će se kao prenos vlasništva nekih 5% na katalošku srednju vrijednost automobila...!!!
 - možda ispadne nešto povoljnije, osim ako nas ministarstvo financija ne "počasti" kakvom novom trošarinom, odnosno porezom na porez, na porez...itd., ...!!!
- vjerojatno će zakon o uvozu rabljenih ukinuti starost auta. Moći ces uvesti sto hočeš, zato su sve nove članice groblja zapadnjačkih automobila, većina (sverceri) ce tegliti krame za 1500 EUR.

- dobre strane ulaska su povećan stupanj privatizacije državnih firmi i poduzeća čiji će vlasnici nadam se  biti stranci jer ovim našim politikantima bitno je samo izvući lovu (pokrasti)... jadni smo i gotovo!

 - više će se iskorištavati naš izlaz na Jadransko odnosno Sredozemno more zbog prometne povezanosti i naše luke Rijeka. Ovo je jedina šansa za našu NAJVEĆU luku Rijeka i za maš postindustrijski grad na kvarneru


 - A povijest piše, ovo ovisi samo o nama... što želimo ostaviti našim budućim generacijama...? pa naravnoo Hrvatsku bolju od Njemačke... Za 10 godina vidim Hrvatsku,a u nju ulaze mlade znanstvenice iz Engleske, Francske, Nemacke i to samo zato jer su kod nas najbolji uvjeti studiranja. Vidim njemce kako dolaze na privremeni rad u Rvacku... Vidim hrvatsku ako jednog od najjačeg proizvođača električnih i elektromagnetskih automobila u EU. Vidim hrvatska brodogradilišta kao najsuvremenija i najorganizanija brodogradilista specijalnih namjena. Vidim Hrvacku povezanu sa InterCity (IC) i EuroCity (EC) vlakovima... njemački vlakovi povezuju gradove brzimom od 304km/h, a mi cemo povezali Pulu, Vukovar i Dubrovnik barem istom brzinom...
 - vidim hrvatsku punu Nobelovaca, ali ne za najdužu kobasicu, najveću kajganu ili najduže dubljenje na glavi nego za iznimne uspjehe istraživanja, nove tehnike i tehnologije ili doprinosu društva.

- i najvažnije je ostati čvrsto svoj na svome u srcu Europe na ZAPADNOM BALKANU!

Pratitelji